World Traveling Udon Maker's blog 世界を旅するうどん屋のブログ

【World traveling Japanese handmade udon chef visits your kitchen. 世界を旅する本格手打ち讃岐うどん屋が、あなたのキッチンへ】 Bookings available from all over the world 世界中どこからでも予約お待ちしてます

スペインで谷村うどんを食べてくれた方々からのレビュー Reviews by people who had my udon in Spain

スペインでうどんを食べていただいた方々からのレビューです。素敵なブログ記事など、改めてスペインの皆様ありがとうございました!

Reviews by hosts and guests of Tanimura Udon parties and workshops in Spain. Thank you for nice blog articles as well.

____________

 

バルセロナにて、ジョンさんとコラボ企画(手打ちうどんx薬膳トッピング)させていただきました。 参加者の方は日本人と日本語のわかる外国人の方です。こういうイベントを企画したのが初めてだったのですが、ジョンさが慣れてらっしゃるので(笑)準備もスムージに行き、私も参加者の皆さんとワイワイ楽しくお話したりうどん作りの工程を見ながらリラックスして過ごせました。 おうどんのお味の方はもちろん星5つです!美味しかったー。 やはり手打ちの作りたておうどんは違いますね。特に海外に住んでいてコシのあるうどんなんて簡単にたべれないので。(普段は揖保乃糸の乾麺のおうどん食べてます。)しかも釜揚げとザルの2種類いただけたので2倍美味しくいただくことができました。 またふらっバルセロナいらしてくれたら、コラボ企画お願いしたいです。 ごちそうさまでした!

>I had the chance to prepare Udon, traditional japanese noodles, with Tanimura-san in Jerez yesterday. It was a really fun and interesting experience. Tanimura-san is a nice teacher, with a great talent cooking noodles. I had already eaten noodles in Japan, but not than delicious like Tanimura's. The flavour was really natural and tasty. I got absolutely surprise, specially with the cold dish. And of course the carbonara version. Really, really good. I'm looking forward to eating them again. I enjoy it too much.
カディスまで来てありがとうございます。夢を叶うように頑張って。皆にそんな美味しいうどんの作り方を教えて。そして最も重要なこと、すごく楽しんで。谷村さんの生活はすごく面白くて素晴らしいです。
Good luck and best wishes!!

 

世界を旅する手打ちうどんx薬膳トッピング inBarcelona

ameblo.jp

 

ameblo.jp

 

ameblo.jp